Administratie- & Advies­kantoor J. van de Winkel B.V.

35 2019 van de winkel

Toen het Maastrichtse accountantskantoor Heuskes & Van der Heijde halverwege de jaren ’80 besloot haar Eindhovense vestiging op te heffen, begon Jack van de Winkel samen met zijn echtgenote Ellen een eigen kantoor. Dit op 1 januari 1985 op een tot kantoor omgebouwde slaapkamer in hun toenmalige woning aan de Waterpoort in Geldrop. Al gauw bleek de kamer te klein en verhuisde het echtpaar –inmiddels aangevuld met zwager en broer Carlo Ekas- naar Hoog Geldrop 46. Daar groeide de organisatie gestaag uit tot een bedrijf met meer dan 10 werknemers –een aantal dat verdubbelde in de jaren na de verhuizing naar het Emopad 70 in de zomer van 2002. In de ruim 30 jaar van ons bestaan is er veel veranderd. De automatisering heeft een hoge vlucht genomen en ook de manier van adviseren is onvergelijkbaar met die van een kwart eeuw geleden. Toch zijn er veel zaken gebleven: zo staat het persoonlijk contact met de klant bij ons nog steeds hoog in het vaandel. We gaan prat op onze laagdrempeligheid, waardoor we niet alleen aantrekkelijk zijn voor het midden- en kleinbedrijf, maar ook voor zzp’ers. Daarnaast hebben wij een aantal reeds jarenlang bestaande samenwerkingsverbanden met externe partners op tal van gebieden waardoor zoveel als nodig is gebruik gemaakt kan worden van hun specifieke kennis en expertise. Op deze manier kan de klant op maat geadviseerd worden. Dat laatste is belangrijk. Iedere ondernemer is anders, met eigen wensen en verlangens. Het is zaak daar op in te spelen, niet alleen door middel van snelle en efficiënte verwerking van de cijfers, maar ook om tijdig toekomstige ontwikkelingen te signaleren en daar in samenspraak met de klant een oplossing voor te vinden. Mocht het bovenstaande u aanspreken dan kunt u te allen tijde contact met ons kantoor opnemen voor een vrijblijvend gesprek.Toen het Maastrichtse accountantskantoor Heuskes & Van der Heijde halverwege de jaren ’80 besloot haar Eindhovense vestiging op te heffen, begon Jack van de Winkel samen met zijn echtgenote Ellen een eigen kantoor. Dit op 1 januari 1985 op een tot kantoor omgebouwde slaapkamer in hun toenmalige woning aan de Waterpoort in Geldrop. Al gauw bleek de kamer te klein en verhuisde het echtpaar –inmiddels aangevuld met zwager en broer Carlo Ekas- naar Hoog Geldrop 46. Daar groeide de organisatie gestaag uit tot een bedrijf met meer dan 10 werknemers –een aantal dat verdubbelde in de jaren na de verhuizing naar het Emopad 70 in de zomer van 2002. In de ruim 30 jaar van ons bestaan is er veel veranderd. De automatisering heeft een hoge vlucht genomen en ook de manier van adviseren is onvergelijkbaar met die van een kwart eeuw geleden. Toch zijn er veel zaken gebleven: zo staat het persoonlijk contact met de klant bij ons nog steeds hoog in het vaandel. We gaan prat op onze laagdrempeligheid, waardoor we niet alleen aantrekkelijk zijn voor het midden- en kleinbedrijf, maar ook voor zzp’ers. Daarnaast hebben wij een aantal reeds jarenlang bestaande samenwerkingsverbanden met externe partners op tal van gebieden waardoor zoveel als nodig is gebruik gemaakt kan worden van hun specifieke kennis en expertise. Op deze manier kan de klant op maat geadviseerd worden. Dat laatste is belangrijk. Iedere ondernemer is anders, met eigen wensen en verlangens. Het is zaak daar op in te spelen, niet alleen door middel van snelle en efficiënte verwerking van de cijfers, maar ook om tijdig toekomstige ontwikkelingen te signaleren en daar in samenspraak met de klant een oplossing voor te vinden. Mocht het bovenstaande u aanspreken dan kunt u te allen tijde contact met ons kantoor opnemen voor een vrijblijvend gesprek.

Administratie- & Advies­kantoor J. van de Winkel B.V.

Emopad 70
5663 PB Geldrop
040-2858900
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.